lauantai 11. kesäkuuta 2016

Moikkamoi kaikille!


Heipsaan!

Vihdoin ja viimein blogi saa uuden alun, i'm back! Uudet tuulet puhaltaa nyt blogin puolella, kuin myös omassa arki elämässäni.
Mutta nyt on aika esittäytyä, jotta tiedätte kuka mä olen ja kenen elämää pääsette seurailemaan somen kautta!


Olen Katariina Knuuttila, 16- vuotias aloittava Body Fitness Juniori. Kotoisin olen pohjois-pohjanmaalta pienestä kaupungista, Raahesta ja täällä asustelen vieläkin opiskelujeni vuoksi.
Tällä hetkellä treenaan sata lasissa kohti omia tavoitteitani, eli Body Fitness kisalavoja. Tavoitteenani on nousta lavoille sitten kuin ikää on mittarissa tarpeeksi ja kuntoon ollaan tyytyväisiä! Matkassani mukana on huippu tiimi, Badass Fitness Team, sekä valmentajani Sara!  
Treenejä tukemassa ovat myös sponsorimme: M - Nutrition & Supermass nutrition, Better Bodies & Gasp!
Menossa mukana Better bodies & supermass!

Urheilu historiaani kuuluu suuressa osassa ratsastus ja lentopallo. Ratsastusta olen harrastanut pikkulikasta asti, ja vieläkin sitä harrastan kakkoslajina. Sekä lentopalloa harrastin E- ikäisenä n. 2,5vuotta RaLePan seurassa. 


Tällä hetkellä liikutan suomenhevos tammaa nimeltä Veera
Hevoshommissa myös mukana Lotta poni!

Mun matkaa pääsette seurailemaan tästä lähtien täältä, tervetuloa!:)
Sekä minun muissa some kanavissa:
IG katariinakn
SC katariinakn

Terkuin Katariina


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti