torstai 23. kesäkuuta 2016

Kesälomalaisen fiiikset!

Heidoo!

Kesälomaa on kaksi viikko takana ja vielä ainakin seuraavat seitsemän viikko jäljellä. Ihan hullua ajatella, että seuraaviin viikkoihin ei tarvitse stressata koulusta ollenkaan ja saa keskittyä täysillä treenamiseen ja rentoutumiseen!
Loma tuli juuri oikeaan aikaan, sillä mä kaipasin jo lepoa koulusta, vaikka varsinaista opiskelua ei meillä ollutkaan. 4 Kesäkuuta mä suljin vikaa kertaa amiksen valma - linjan ovet ja lähdin hyvillä mielin lomalle! Syksyllä mä pääsenkin avaamaan kauppaopiston ovet ja aloittamaan liiketalouden opinnot.




Mitä mä lomalta odotan?
Treenejä, kehittymistä, rentoutumista ja kaikkea kivaa! Ja sitä kaikkea onkin tulossa, niin voin koulunkin aloittaa syksyllä hyvällä fiiliksellä!
Kesän aikana mulla on paljon aikaa matkustaa valmentajan luokse ''treenilomailemaan'' ja oppimaan uutta lajista. Sekä tottakai treenaamaan tarkan valvovan silmän alle ja hiomaan tekniikoita lisää!

Kesällä mä myös haluan nähdä ystäviä ja tiimikavereita niin paljon kuin mahdollista. Opsikelun ohessa ja treenamisen yhteydessä ei aina näe ystäviä niin paljon kuin haluaisi, mutta kyllä läheisillekkin aikaa löytyy!

Summer to do
  1. Treenejä ja KOVAA
  2. Rentoa kesäfiilistelyä!
  3. Matkustamista ympäri Suomea.
  4. Paljon mukavaa touhuilua hevosten ja alpakoiden kanssa!
  5. Sukulaisten ja ystävien kanssa hengailua!
  6. Ja kaikkea muuta hyvää fiilistelyä!
  7. Treenaamista Helsingissä ja Rovaniemellä!

Treeneissä mukana supermassan huppari ja betterin housut!
Mitä teidän kesään kuuluu?

Ja oikeni hyvää juhannusta kaikille!

- Katariina K 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti