keskiviikko 31. elokuuta 2016

Koulufiiliksiä ja treenitaukoa.



Pitkästä aikaa blogin puolella ja nyt vähän kuulumisia kehiin!

Koulu on startannut mulla hyvin ja motivaatiota riittää opiskeluun. Opiskelen siis tällä hetkellä liiketalouden perustutkintoa ja tavoitteenani on valmistua merkonomiksi, sekä päästä tekemään töitä valmistumisen jälkeen urheilun parissa!




Koulun ohella mun vapaa-aika meneekin treenatessa ja töissä. Töitä teen tällä hetkellä viisi tuntia viikossa. Treeneissä mulla menee sitten oikeastaan loput vapaa-ajasta, mutta en mä todellakkaan siitä valita! 

Viimeisen parin viikon aikana mä en olekkaan pääsyt treenaamaan paljoa. Syysflunssa iski muhun ihan kunnolla ja treenaamaan ei flunssasena ole asiaa! Onneksi kohta pääsee taas treenamisen makuun ja tekemään töitä omien unelmien eteen täysillä!




Helsingissäkin on tullut taas käytyä. Valmentajan kanssa treffattiin ja tiimipäivillä tottakai käytiin treenaamassa pakaraa, sekä katsottiin poseerauksia läpi!
Reissut Helsingissä on aina jotenkin niin piristävi arjen keskellä. Pääsee pois omista rutiineista ja näkemään saman henkisiä ihmisiä. Reissuista saa aina niin paljon motivaatiota ja tottakai vertaistukea, sekä oppia.

Kuva: skmphoto/ Sami Hakala

Omat eväät aina mukana!:D


 Palaillaan!
- Katariina K

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti